مجاورت‌ترین هتل‌ها به شهر ارواح در قبرس شمالی
نوشته شده توسط : mgh


مجاورت‌ترین هتل‌ها به شهر ارواح در قبرس شمالی
درصورتی که قصد مهاجرت بدین شهر را دارید، بایستی یک کدام از شهرهای فرناروس، فاماگوستا، پارالیمنی، پرنرا یا این که توزلا بروید که تمامی در اطراف حاشیه دریا می‌باشند یا این که سواحل منحصر به فرد تفریحی مهاجرت به قبرس شمالی دارا هستند.

ضمن این، وب سایت تریپ ادوایزر (Trip Advisor) مجاورت‌ترین هتل‌ها به شهر ارواح را این‌ها فهرست می‌نماید. در صورتی‌که دوست دارید در واروشا گشتی بزنید و تاریخ را از مجاورت مشاهده کنید، بایستی در یک کدام از این هتل‌ها اقامت داشته باشید:

هتل له ترازا (La Terrazza) در فاماگوستا
هتل سان‎رایز پرل (Sunrise Pearl) در پارالیمنی
هتل ساحلی فلامینگو پارادایز (Flamingo Paradise) در پارالیمنی
هتل سان‌رایز بیچ (Sunrise Beach) در پارالیمنی
هتل اودسا (Odessa) در پارالیمنی
هتل بلو آیوی (Blue Ivy) در پارالیمنی
لیست شایسته ترین تفریحات و کلاب‌های شبانه قبرس شمالی
قبرس یک کدام از متفاو‌ت‎‌ترین کشورها برای افرادی میباشد که میخواهند یک تجارب بی نقص و دیدنی از تفریحات ساحلی و کلاب‎ داشته باشند. این مرزو بوم صد و شصت حاشیه دریا دارااست که هر کدامشان برای وقت‎گذرانی در شب یا این که روز، شنا، خوراک میل کردن و گونه های پای کوبی‌ها و جشنواره‌ها بهتر میباشند. خلال این، در هرمورد از شهرهای قبرس شمالی که پا بگذارید با دنیایی از کافه‌ها، رستوران‌ها و بارهای متعدد مواجه می شوید که با هم مختلف میباشند و تجارب‌های منحصر به فرد به شخصی را به گردشگران ارائه میدهند. درین مقاله ده کاری را به شما معرفی می کنیم که برای تفریح و سرگرمی در قبرس شمالی، مسلما می بایست اجرا بدهید. از کلاب‌های شبانه جذابی که تا صبح پایکوبی و موسیقی در آنها برقرار میباشد، تا سواحلی که مدام می توانید در آنها آفتاب بگیرید یا این که شنا نمائید.

۱. نوشیدن و راحت کردن در توشه ساحلی Lush
هیچ حسی عالی از رقص در حاشیه دریا ذیل افق آفتابی وجود ندارد، ولی در شرایطی‌که پس از پایکوبی هم بتوانید از یک منو متنوع خوراکی و آب میوه در یک توشه جالب لذت ببرید. توشه ساحلی لاش (Lush) یک توشه بلندمرتبه با استایل سنتی شرقی میباشد که روی شن‌های قابل انعطاف حاشیه دریا حصیرها و پافرهای نرمی نهاده که بتوانید هر وقت خواستید روی آن‎‌ها لم بدهید. موسیقی قبرسی و کارائیبی مدام در‌این توشه در اکنون پخش شدن میباشد و گونه های آبمیوه‌ها هم سرو می‎‌شوند.

۲. یک شب جالب در کلاب Cheetah
یکی‌از دیدنی‌ترین تفریحات قبرس شمالی رفتن به کلاب‌های شبانه میباشد، و یکی‌از دارای اسم و رسم‌ترین کلاب‌های این ناحیه چیتا. چیتا در شهر گیرنه یکی ترندی‏‌ترین کلاب‌های قبرس شمالی میباشد که مدام آکنده‌از مسافر میباشد و حتی سلبریتی‌های سوراخ هم به آن زیاد راز می زنند. این کلاب همینطور یک رستوران روی سقفش دارااست تا در کنار موسیقی زنده از خوراک هم لذت ببرید.

۳. کلاب NightPark، یک کلاب میان‌المللی
خیلی از دارای اسم و رسم‌ترین دی‌جی‌های ترکیه و اروپا به طور هفتگی در نایت پارک نرم افزار دارا‌هستند، و در ماه‌های تعطیلات و نقطع ی عطف ورود مسافران حتی دی‌جی‌هایی از کشورهای دیگر کنسرت‌های در میان‌المللی در آن برگزار می‌نمایند. این کلاب در قلب شهر گیرنه و در کنار حیطه car park جای دارد. چنانچه شیفته موسیقی روز عالم می‌باشید و می خواهید یک شب نامرتب و آکنده‌از رقص را بگذرانید، نایت پارک برای شماست.





:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: